Hanımlar 12.haftamdayım şimdiye kadar hiç sıkıntım yoktu lekelenmem bile olmadı 1 saat kadar önce uykumdan uyandım su gibi kanamam oldu şuan hastaneyim serum takıldı peogestan hap içtim prolutom iğne yapıldı sabah doktor tekrar kontrol edecek bebeğin kalp atışların var ama kanama neden oldu anlamadık kasıklarımda da ağrı var dayanılmaz değil ama aranızda yaşayan var mı 😔