Valla bende geçtiğimiz perşembe günü rahatsızlandım burun akıntısı ve baş ağrısı vardı geceye kadar bekledim sonra test verdim sabaha negatif geldi. Bugün pazartesi 4 gün oldu hala iyi hissetmiyorum hafif öksürük başladı bitkisel şeyler kullanıyorum inşallah işe yarar tekrar teste gitsem mi diye çok düşünüyorum ama bilemedim 😓