Gulll07 bende 28. Haftamda oldum geçen hafta bitti karantinam bende çok ağladım korktum ama sakin ol ben grip gibi atlattım ama çok ağırdı bol bol C ve D vitamini al bol su çok önemli ve çok düzenli sağlıklı beslen canım Vitamin kullanıyormusun bilmiyorum ama doktorunla konuş vitamin al onlar gerçekten çok işe yarıyormuş nane limon - limonlu sıcak su - bal limon ve zencefil bunları tüket limon çok faydalı oluyor ve her gün ılık duş almaya çalış ateşin geçse de sende bebekde rahatlarsın ben bunları yaptım geçmiş olsun korkma sakın 🙏🏻