Nesvol busraslan1 bende aynıyım 1 eylüle kadar bekleyin dedi doktor olmazsa suni sancıyla doğum başlatacaz
Nur2308 busraslan1 38+2 valla hic bisey yok hala agrilarım var ama dogum belirtisi yok kız bebek erken dogar derler ama bizimkiler inatcı cıktı 🤷♀️
Bsrakya Iyi yanliz değilmişim valla bu çocuk dogmadikca ben strese girdim uçuk çıktı resmen dudağımda ne zaman doğacak diye 39+3 1 cm açıklıkla geziyorum son 4 gün insallah fazla bekletmez artıkkk 😬😬
Eylem_kaya07 40+1 olduk cumartesi günü sancılarım 8 dakikada bir geliyordu ama açılma hiç yok diye Eve gönderdiler 5 dakikaya düşünce gel dedi
yunusemreninannesii busraslan1 39 +2 bendede tık yok arada sadece regl olcak gibi sancım var sırt ağrım var. Hepsi bu özelde doğum yapacam ama yarın devlete görüncem çatı muayenesi için 🤣