busraslan1 39+3 üm son 4 ama ne sancı var ne açılma. Direk okula başlicak bu gidişle nazlı kızım😂😂 Var mı benim gibi olanlar 🌺🌺
Fatmanurr42 busraslan1 39+2 bizimde 1 cm daha açıklık 😐 sancılar bel ağrısı arada yoklayıp gidiyor. Bekliyoruz bakalım
Mucize_anne32 Son 14 gun bakalim oglum 38 gelmişti kizim 39 da simdi heycanla kızımı bekliyorim ins cok bekletmez 🥰
Fatmanurr42 Ygmra Bende ya açılmada ilerlemiyor. Sanırım 1 cm açılma da açılmadan sayılmıyor 🙄 en az 3 cm falan olmalı diye biliyorum