tugbaaltun44 Bende 12 haftaligim hamilelik baslangicimdan itibaren erkek hissediyordum yani erkek olsun diye degil icime oyle bir his dogmustu. Doktor kiza benziyor dedi :) bakalim degisecek mi boyle soylenip degisen var mi ? Hayirlisi Allahtan saglikla dogsun bebeklerimiz ama insan cok merak ediyor bir an once alisverise baslamak icin ☺️
tugbaaltun44 Ezgiakisik Allah saglikla kucaginiza aldirsin insAllah bende yarin ikili test yaptiracagim sonucu acana ne zaman cikiyor ozele gidiyorum. İnsallah benim bebisimin cinsiyetide kesinlesir :))
Elifacar 12+4 olduk cuma kontrolüm var inşallah tahminde bulunur doktor önce sağlıklı olsun bi kızım olsun istiyorum rabbim nasip ederse inşallah 😌 Allahım evlatlarımızı bize bağışlasın
Ezgiakisik tugbaaltun44 bize 1 Hafta dediler perşembe çıkar diye bekliyorum bakalm 🤗 Allah sizede sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🙏🏻
Tunurr Ben bugün 13+5 oldum haftaya kontrolüm var gösterirse o zaman öğreneceğim inşallah. Hiçbir belirtim hiçbir tiksinmem bulantım olmadı bazen hamileliğimi unutuyorum o derece. Bakalım ben kız hissettim eşim erkek. Muhtemel Doğumum da 17 Ocak dedi doktorumuz 🤗🙏🏼
Hope Ben de ilk 11+5 kıza benziyo demişti ama kesin değil demişti doktorum. 13+5 te tekrar gittiğimizde kız olduğu netleşti😊 aralık 31’le 4 ocak arası doğum Allah nasip ederse🙏🏻
Krkckbraygt Benimde 13+4 pazartesi kontrole gittim kıza benziyor dedi 2 hafta sonra gel kesinleşir dedi 🤗🤗
ElifAkkayaKapucu Bizde 13+5 de erkek dedi yüksek ihtimal ama bakalım değişecek mi ocak12 de bizim doğumumuz bence son üç ayı kışa gelenler olaraak çok şanslıyız 🙈❤️ Yaz hamileleri daha zor 😞