Hepsini deneyeyeyim bende. Öldüm öldüm dirildim sanki acıdan. İlk zamanlar kuru kayısı yiyebiliyodum ama tatlı yiyecekler tüketemediğim için bıraktım. Çok sağolun kızlar. Doktorum da daha gebelik erken diye ilaç vermek istemedi. Çok canım yanıyo dayanamıyorum artık mecbur yicem