Aykem Zumranurelsev benım canım yandı ama ağrı kesici içmek en iyisi ben hafiften içmiştim. İşlemde yanıyor sadece sonrasında birşey yok
Deletedmom15262 Zumranurelsev bu kişiye göre ve acı eşiğine göre değişir yani bazılarında kötü oluyor riske atmayın kendinizi şahsen bende anestezli çekildim geçmiş olsun 💞
Cansu_93 Ben çekildim anestezisiz hiç acı çekmedim. Kadıköyde Sonomed öneririm düşünürsen 800 tl cekilmistim ben. Ama tüplerde sorun varsa sanirim aci hisseden de varmış.
Nehir-Poyraz Zumranurelsev yoo öyle çok bi acı olmuyo sadece ilacı verirken biraz ağrı oluyo anlık oda
Zeyneb12 Zumranurelsev bende çok korkuyordum anestezi almak da istemiyordum bi cesaret yaptırdım. Adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor öyle kesinlikle dayanılmayacak bir ağrı değil. Ayrıca bebiş için bazı şeylere katlanmaya alışmamız lazım içiniz rahat olsun dayanılmayacak bir şey değil