Kubra_serkan Arkadaşlar 32+3 üm 1 saatten beri belim ara ara agrıyor ve kasımlarımda dahil acaba doğum belirtisini yoksa yalancı sancımı hastahaneye gitmem gerekli mi ne yapmalıyım korkuyorum.
Polyannaa123 Kubra_serkan canim eğer ağrın artarsa acile git istersen. Ben de 33 haftaligim aynı şikayetlerle gittim nstde sancı cıktı hemen serum taktılar serumdan sonra tekrar nst çekildi sancım çıkmadı. En azından için rahat eder.
Kubra_serkan Polyannaa123 şuan artmıyor belim agrıyor ayaktayken kasıklarımda ince ince sızı şeklinde agrı giriyor geçiyor çok rahatsız edici değil ama korkuyorum dediğin gibi agrı artarsa doktora mı gideyim
yeniannna34 Polyannaa123 benimde bugun çok ağrım vardi ve cok toplanıyor bebegim sertlesiyor karnim ama devlet hastanesi takipli olduğum yer alttan muayene falan yaparlar diye cesaret edemiyorum gitmeye
Kubra_serkan Polyannaa123 ilk doğumum olucak bilmiyorum korkuyorum eşimde gececi işte tek başımayım dahada korkuyorum
BenMathilda Kubra_serkan Bol su tüketmeye başlayın ve dinlenin. Eger bu tedbirler sonrası agriniz azalmaya başlarsa endiselenmenize gerek kalmaz. Ağrı artarsa doktora görünmekte fayda var. Genelde susuz kalmaktan ve yorgunluktan oluyor.
Polyannaa123 Kubra_serkan kasılmaların varmı canım benim de mesala şuan bel agrım var sürekli geçmeyen
Polyannaa123 yeniannna34 canım banada alttan muane edecem dedi ben kabul etmedim muaneyi kabul etmiyorum diye imza attırdılar. Sende kabul etmezsin ultroson ve net ye bakarlar
Kubra_serkan yeniannna34 benim özelde olucak hiç nst ye girmedim perşembe randevum var acaba acil olarak gitsem net ücreti falan varmıdır bilmiyorum
Kubra_serkan Hahahh12 arada bir geçiyor şuan belim agrısı oturduğumda geçiyor kasıklarım ince ince atıyor arada bir erkende daha korkmaya başladım ne yapsam ki acaba üşüttüm mü ki ondan da olabilir mi
Kubra_serkan Polyannaa123 aynen bakayım daha da sıklaşırsa agrım çoğalırsa gerçek sancı olması gerek dimi öyle hastahaneye giderim ben özelde yapıcam doğumu gidince hemen bakarlar değilmi yoksa acil hastahaneye mi gideyim
Kubra_serkan Polyannaa123 neden alttan muane ettirmediniz onu merak ettim bir sıkıntı mı oluyor Altan muayene de
Hahahh12 Kubra_serkan canım o hafta bendede oldu biraz bi dinlen baktın gecmıyor ve dayanılmayacak gibi doktora git . Nst bağlarlar
Polyannaa123 yeniannna34 aynen devlet hastanesi benim 31 haftalıkken de acile gittiğimde nstye bağlamışlardı. Ağrım var dediğinde direk bağlıyorlar zaten
Kubra_serkan Polyannaa123 belim şuan agrımıyor kasılmalarım var ince ince özelde doğuracak nar ücreti falan varmı acaba gittiğimde acilden baktıklarında nasıl oluyor acaba bilmiyorum
Polyannaa123 Kubra_serkan özeli bilmiyorum canım ben şehir hastanesinin aciline gittim ilk ultrosonla baktı sonra alttan muane edecekti ben kabul etmedim sonra nstye bağladılar hiç bir ücret ödemedim
Kubra_serkan yeniannna34 anladım canım sanki böyle aşağıya baskı yapıyormuş gibi geliyor tuvaletim varmış gibi küçük abdestimi yapacakmışım gibi oluyor acaba suyum mu gelicek ki
2801 yeniannna34 ben dün nst ye bağlandım hem doktora girişte para ödedik hem nst için ayrı giriş yapıp ücret ödedik
Kubra_serkan Polyannaa123 sanki suyum gelecekmiş gibi küçük abdestim geliyor ama suyum mu gelicek ki İyice korkmaya başladım
yeniannna34 Kubra_serkan canim suyun gelmesi icin daha erken ama ne olacağını da bilemeyiz eğer ağrıların artarsa git bence hastaneye