EsraDabakzkal Ben de 24 . Haftadayım önce yatak odası takımı sonra giyeceği ilk kıyafetleri aldım 0-3 ,3-6, 12-18 böyle farklı bedenlerde aldım. Beşik ,bebek arabası, küvet , şampuan emzik biberon gördükçe alıyorum 😊 çoğu bitti şükür. Bence bir an önce başla. Daha aldıklarını yıka ütüle yerleştir var son aylarda zor olur 😊