1987gokce Besiktasli bende 37+2yim canım hiç durmuyorum ev işi yapıyorum yürüyüş yapıyorum 1 cm acilmam varmış bende normal doğum yapıcam inşallah. Hareket en önemli şey açılma için.
Besiktasli 1987gokce 36+2deydi kontrolüm açılma falan yoktu sadece bebek doğum kanalında bende çok hareketsiz sayılmam evimin işini yapıyorum dışarı çıkıp dolanıyorum amabakalım inşallah 38.haftada kontrolüm ozaman açılma olmuş olur 😬🙈
1987gokce Besiktasli inşallah canım 40. Haftada bile olabiliyor açılma hiç stres yapma zaten gebelik 40 hafta biz biraz acele davranıyoruz 38den sonra hemen doğurmak istiyoruz 😊
1987gokce Besiktasli ya evet havalar feci sıcak eller ayaklar balon. Akraba anne baba sürekli ne zaman doğum diye arayıp duruyor 😁 bu günleri Özler miyiz acaba bilemiyorum 😂
Besiktasli 1987gokce özlenecek zamanlarıda vardır elbet ama son haftalar sanmıyorum özlenmez heralde 😐 ödem ağrılar vs derken 😬
1987gokce Besiktasli yani bizden daha çok doğurmayi isteyen yoktur biraz anlayışlı olsalar keşke 😊 vardır herseyde bir hayır bakalım neler olucak.
Ozlem16 Bende 40 haftalik oldm bugn oglen sonu agrim oldu bir saat once gittim nst de hic agrim cikmadi catı muayenesi yapildi hic acilma yokmus galiba sabah sezaryan karari verecem daha beklemm
sedaaa FatmaBaKsdrmez 4 cm diye biliyorum canım cuma bidaha çağırdı cünku beni dediki muhtemelen ogün yatışın olur sabah erken gel ☺️❤️
1987gokce FatmaBaKsdrmez valla ilk gebeliğim doktorum sık sık sancı gelirse, kanama olursa, suyun gelirse mutlaka gel dedi. 1 cm acilmam var her hafta muayene oluyorum bekliyoruz şimdilik 😊
FatmaBaKsdrmez 1987gokce en son ağrım vardı Cumartesi günü gittim 2 cm dedi doktorum rahim ağzı yumuşamış her an olabilir dedi heyecanla bekliyorum ama tık yok 😂
Sabihaesen FatmaBaKsdrmez bugun banada ayni seyleri söyledi doktorum ne zaman dogurcam merak ediyorum siz yaptınızmı şuan dogum
sedaaa Barnymoloztas galibe canım muayeneden sonra kanamamda oldu zaten doktora sordum nişanla karıştırmiyim bunu diye muhtemelen gelmiş anlamamışsın dedi
Barnymoloztas sedaaa tabi dimi acilinca orasi sonucta tikac denen seyin dusmesi lazim mantiken.hadi gozun aydin darisi basima.38+2yim 😋
Sldaygn @sedaaa yarın 38+3 oluyorum kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor .inşallah Sağlıkla alırsın bebeğini ☺️Darısı biz bütün bekleyen hamilelere kolay doğumlar versin Allahım hepimize 🙏