sedaaa Güzell anne ve anne adayları sanırım bu hafta doğumum var bugün 38+3te çatı muayenesi vardı doktorum 2 cm açıklık olduğunu ve heran doğumun başlayabiliceğini söyledi 😍 sudan çıkmış balık gibiyim suan evime geldim annemleri memleketten çağırdım benim için dua edermisiniz 🙏🏻 Normal doğuma doğru gidiyoruz inşallah hikayemi buradada paylaşıcam hepinizi motive edicem ❤️🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kimseye aratmasın bebiş isteyenlerede en kısa zamanda hamile kalmayı nasip etsin güzel Rabbim 🙏🏻❤️
Besiktasli sedaaa açılmanın olup olmadığını hissettiniz mi yada sancılarınız falan oldumu bende yarın 37+0 olucam 1hafta sonra kontrolüm açılma için bişeyler yaptınız mı 🙈
sedaaa Besiktasli yok inan hiçbirşey anlamadım 🤷🏻♀️ Çatı muayenesinde ortaya cıktı cok hareketli hamilelik geçirdim açılmamı bence buna borçluyum canım ☺️👍🏻
1987gokce Besiktasli bende 37+2yim canım hiç durmuyorum ev işi yapıyorum yürüyüş yapıyorum 1 cm acilmam varmış bende normal doğum yapıcam inşallah. Hareket en önemli şey açılma için.
sedaaa Sinemstf yok canım olmadı sadece kasılmalarım arttı bebeğim sol tarafta toplandı kaldı suan hala açılmıyormu ne durumdayım bilmiyorum cuma günü tekrar göriyim büyük bi ihtimal yatışını yaparız dedi beklemedeyim 🤷🏻♀️☺️
Sydtrn Sinemstf beni 5 cm de yatirdilar sabah sonra acilmam gittikçe arttı saat 10 da doğum başladı Allah herkesin yardımcısı olsun ya 🙏
fatos2404 sedaaa ayyyy çok heyecanlı ya Rabbim sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍💕🙏
kymkkymk2106 sedaaa sağlıcakla al kucağına inş rabbim sizinle olsn kuzum darısı bize inş hayırlısıyla😄
1987gokce sedaaa Rabbim bir avazda doğurmayi nasip etsin. Sağlıkla al yavrunu kucağına bende 37+2yim 1 cm acilmam var bizde normal doğum bekliyoruz. Hala evde bi yerleri silip Süpürüyorum 😁