Maalesef bende de oluştu ve normal doğuma engel bir durum. Genel cerraha gittim kesinlikle hiçbir ilaç önermiyorum. Ilık suya otur. Sıcak su ile yıkama. Su ılık olacak. Arada buz koy damarlar büzüşsün ve küçülsün dedi. Çok ayakta kalma. Yarım saatten fazla yürüme. Lifli beslen, bol su iç. Kabız olma. Tuvalete çıkmadan zeytinyağı sür. Sabahları aç karna zeytinyağı iç. Emzirmen bitince gel tedavisine bakalım dedi. Ağrım acım çoktu kanamam vardı yine de önemsemedi. Kadın doğum doktoruma sordum. Son 2 haftan. Proctolog kullan dedi. Aynı önerileri o da sıraladı tabi. Ben kullanıyorum şimdi. Çünkü kadın doğum doktoruma daha çok güveniyorum ve beni strese sokacak her şeyden uzak durmaya çalışmam gerek bu süreçte diye düşünüyorum. Siz de danışın mutlaka.