Annenaz senem6363 aynen doktorum da onun daha uygun olduğunu söyledi. Diyarbakır’da Ece Öcal ‘dan da çok güzel bahsettiler ona gitmek istedim
busrakaripek Ben başta metrolife da Esra hocaya gittim. İyi biri ama hep korkuttu beni ve ben sormadan çoğu şeyi anlatmıyor. Sonra Lotusa Ahmet Padak’a geçtim. Çok ilgili ve tatlı dilli bir doktor. Tavsiye ederim. Ben çok memnun kaldım.
senem6363 busrakaripek ya ahmet hoca gibi bi doktor görmedim gerçekten 4 5 doktor değiştim sonunda doktorumu buldum tabiki ahmet padak hocam
Zeyneb12 Aylinp Mehmet ağar ı tavsiye ederim özel kliniği var şu virüs zamanında çok sıra beklemiyorsunuz ve kalabalık da olmuyor
Burcudag01 Mom654 Halef Bey bana detaylı ultrason olduğunu önümüzdeki ay gittiğimizde yapacağını söyledi 🤔
Mom654 Burcudag01 radyoloji bölümü var bende orada yapacam ikisinde aynı zaten sadece kadir yamanın kliniği iyi ücret alıyor
Burcudag01 Mom654 ben buranın yabancısıyım Doktor veya hastane bilmiyorum buraya geleli 6 ay oldu yani hamile kaldığımdan beri gittiğim için değiştirmek istemedim ama içime biraz da kurt düştü gidebilseydim kendi memleketimde yaptırırdım
Uzel Burcudag01 bende Şanlıurfa’da gurbetçiyim neresinde oturuyorsunuz ben normalde imran Ayhan’a gidiyordum ama klinik açınca muayene 250 TL oldu ve pahalı geldiği için academia hastanesinde Fatma hoca ya gitmeye başladım gayet memnunum