UurSevdaYlmaz bugün 38 oldum çatı muayenesi yaptı doktor inan rahatsızlık hissinden ötesi hiç değil. Sancım hiç çıkmıyordu nstde ama bak 2-3 cm açıklığım varmış cumaya kadar doğum olur dedi☺️ Acaip motive oldum iyiki çatı muayenesini olmuşum dedim. Eve gelince kahve akıntım oldu doktor normal olur dedi. Herkese hayırlı doğumlar 🙏