MucizemE Valla korkulacak birşey Yok kendini kasma kasarsan acır bende çok düşünüyordum ama sıkıntı yapılacak kadar değilmiş muayenem oldu doktorum normal Doğum yapa bilirsin çatın müsait dedi 36+3 olduk normal Doğum pozisyonunu almış bakalım kafası ne zaman kanala girecek gelecek
UurSevdaYlmaz MucizemE bas asagi duruyo kizim 30 haftadan beri normal istiyorum bakalim hayırlısıyla saglikli bir sekilde kucagimiza aliriz insaAllah kacinci haftada cati muayenesi oldun canm
BurcinC UurSevdaYlmaz benimde canım çok tatlı hemen bir şeye panik olurum elim ayağım titrer ama bu öyle çok acı veren bir şey değilmiş ben katlandıysam herkes katlanır 🙈 öyle çok acıdı yazanları umursamayın 😊
UurSevdaYlmaz BurcinC sanirim ayniyiz seninle panik olma konusunda ama karar verdim kasmicam pasalar gibi gidip cati muayenemi olucam ölüm yok ya ucunda😊ne gaz verdim kendime ama😄😄
Arasinannesi UurSevdaYlmaz kendimi hep ilişkiye girdiysem bunu da yaparım diye sakinleştirdim çünkü ilişki bu olayın çok daha fazlası. Rahat bırak kendini.
Prensesimibekliyoruzz UurSevdaYlmaz 26 haftalik hamileyim banada alttan bakdilar 2 hafta sonra yine bakacaklar
UurSevdaYlmaz Sinem52 sezeryan mi normla mi oldu dogumun canm cunku sezeryan olunca bakmiyolar diye duymuştum
Arasinannesi UurSevdaYlmaz Ben oldum kuzum inan hiçbirşey hissetmedim. Sadece başka bi insan ve başka bi cisim olduğu için rahatsız oluyorsun o kadar.
Esa Korkulacak hiçbir şey yok gerçekten acımıyor rahatsızlık hissi o kadar ve bazen burda yazılanlar gibi el falan girmiyor iki parmakla 10 saniye falan bakılıyor üzerinde örtü oluyor görmüyor doktorlar alışmış tak diye parmağıyla bile yoklamadan buluyorlar yerini 7 ayrı doktor alttan muayene yaptı hepsinde aynı oldu
UurSevdaYlmaz Esa teşekkürler canm baya rahatladım. Olumlu yorumlari okuyunca bide gebelikten sanirim koltuk altim ozel bolgem boynum göğüslerim karardi hep utanıyorum bakicak diye 😒
Esa UurSevdaYlmaz yok yok görmüyor doğumda muayene yaparken gozunu dikip bakmasada görüyor. Herkeste olabilecek bir şey biz kıl tüy bilmem ne çok takıyoruz ama umursamadiklarina eminim 😂
Deletedmom18 Arasinannesi benimkinde çok masum bir merak parmak attırmak zorunda mı çatı muayenesi yaptırmak istemeyen ne saçma salak yorumdur bu size kaldı milletin çocuğunu nasıl yaptığı anlatsınlar çok merak ediyor iseniz her doktor yapmıyor bu muayeneyi araştırın
UurSevdaYlmaz Esa kadin olmak boyle bisey sanırım dogum aninda bile onu merak ederim kesin bakiyo mu bisey var mi diye 😀
sche ay kızlar hiç korkmayın yaaa, doğum yapıcaz Allahın izniyle kendinizi oldukça serbest bırakın ve de deyin ki "ben doğum yapıcam, kasılmalarım belki de sancım olcak, bu bana vız gelir tırıs gider, ne var ki bunda" deyip kendinizi motive edin. ben bu ara her canım yandıgında en basitinden ayağımı kapıya çarpsam ses çıkarmıyorum doğum yapıcam bunun acısı ne ki deyip rahatlatıyorum kendimi. Psikolojik olarak çok iyi geliyor tavsiye ederim :) Rabbim hayırlı doğumlar versin hepimize
UurSevdaYlmaz sche amin canm insaAllah hayırlısıyla saglikli bir sekilde dogurup cikariz hastaneden insaAllah ne guzel motive ediyorsun kendini ben ise tak tersi illa korkulcak bisey buluyorum kendime 😀