N-h-e123 bende şifa ismini çok beğeniyorum ama uygun değil dedi tanıdığım birisi kuran kursu öğretmeni kendisi… halbuki peygamber efendimizin ebesinin ismiymiş yanlış hatırlamadıysam 🙄 neden uygun değil ki felan dedim Allahın isimlerinde ya Şafi varya hani şifa veren demek diye neymiş ondan dolayı konmazmış şifa veren tek Allahtır dedi. E zamanında konmuş ama samet ismi daha tehlikeli mesela kimseye muhtaç olmayan anlamında dedim bişey demedi. Kafam karıştı halbuki bence güzel bir isim… Başka isim düşündük bizde napalım ☹️ acaba konulamaz mı gerçekten bilemedim kime sorsak?