N-h-e123 Kızlar ilk kızımın ismi 2 isim ve pişmanım şimdi ise 32. Haftam ve net bir şey düşünmedik ama şifa ismi tek nasıl acaba ? Teşekkürler şimdiden 🤩
Mervegnes N-h-e123 arkadaşımın ismi şifa çevremdeki herkes ve ben çok beğeniyoruz çok güzel bi isim 🥰
Sita3434 N-h-e123 bana hiç isim gibi gelmedi canım beğenemedim ismimin şifa olmasını istemezdim asla.
zippirana N-h-e123 Benim ilk kızımın ismi Hüma Allah nasıp ederse bu kızımın ismi Şifa olacak 💞 babası hamile kalmadan önce karar vermisti 😍😍
N-h-e123 Edabarakk_ evet bende beğeniyorum eşimde sevdi birde burda sormak istedim. 2 düşükten sonra şifamız olur diye düşünüyorum 😬😊
Mervegnes N-h-e123 çok sıcak kanlı, güler yüzlü, uyumlu kimseyi kırdığınıda görmedim bu zamana kadar karakterinide severim 😊
Mehfam10 zippirana ben de şifa hüma koyacağım inşallah denk gelince dedim benimle aynı beğeniye sahip insanlar varmış 🤭 çevremdeki çoğu kişi tepkili davranıyor biraz
gokcekocyigit07 Çok yakın bir arkadaşımın adı Şifanur ve kendisi hemşire, o kadar harika geliyor ki bana 🥰
zippirana N-h-e123 Evet bizim içinde cok anlamli ilk kızımla mutluluk geldi ikinci kızımda Şifa’mız olacak inşallah 😍😍
Sinemkk Bence önemli olan sizin evladınıza nasıl seslenmek istediğiniz. İçinize sinmesi. Bence o kadar saçma isimler var ki şifa onların yanında oldukça anlamlı. Ki yüklediğiniz anlam da çok iyileştirici. Neden olmasın inşallah ismiyle yaşar.
N-h-e123 Sinemkk yaaa çok güzel dediniz benim için manevi anlamı da önemli tabii peygamber efendimizin ebesinin ismi 😌çok teşekkürler 💐
likapalar1 N-h-e123 bilmem benim ismimim şifa olmasını istemezdim bende . Sevemedim . Benimde kızım olcak