Miraycaner bende 35 hafta 😊 ilk gebelik çok korkuyorummm ama bir o kadar da normal doğumu istiyorum çok sağlıklı anne için bebek için çok güzel (bir sağlık sıkıntısı herhangi ani bir komplikasyon gelişmediği sürece tabi ki). O yüzden kendimi normal doğuma alıştırıyorum vücudumu yani 🤲 pilates normal doğum için kitaplar falan az önce bir postta arkadaş paylaşmış belki gosumussundur pozitif hikayesi detaylı bir video😌