31+2 haftalığım bende, geçen hafta doktora gittiğimde ebe hanım hangi doğum şeklini düşünüyorsun dedi. Bana kalsa ikisinide düşünmüyorum korkuyorum dedim 😂 gerçekten bana göre ikiside aynı ve ikisindende korkuyorum bazen karnım ağrıyo eşim acile gidelim mi diyo yoook anam doğurmadan çok kötü olmadan gidemem diyorum alttan bakarlar diye 😀 nasıl doğurucam bende bilmiyorum 😀