Captainpilotz benimden aynı oldu gece başladı bebek kasılmaya yarım saatte bir falan giriyordu 10dakkaya düştü sabah gittim doktora nst ye taktılar biraz çoçukta sancı çıktı alttan muane etti açılma yok dedi eve gönderdi sonra geçti sancım dünde nişanım geldi sanırım yapışkan şekilde akıntı bekliyorum sancım falan yok 38.5 deyim bakalım işte