Goncanur25 9. haftamın ortasındayım ve karnım resmen belli oluyor. çok zayıf hamile kaldım sıfır göbek vardı bu yüzden 5 kilo verdiğim halde karnım belli. bu tamamen kişinin yapısıyla alakalı. zaten göbeği olan birinin 6 ay kadar göbeği çıkmaz. doktoruma karnımda niye şişlik var diye sorduğumda çok zayıfsın bu yüzden çıkıyor 3. ay da duracak demişti