Goncanur25 normalde de göbeğim olduğu için yaklaşık 34 haftaya kadar karnım gebeymiş gibi büyümedi, sadece yanlarımda bir dolgunluk oluştu. Zaten kilo da almadım onunla da alakalı olabilir, iç karnın geniş diyolar bilmiyorum ne kadar doğru 🤷🏻♀️ Şimdi yeni yeni fark edilecek gibi olmaya başladı 😊😊