2 hafta once boyle bi post acildi yine linclenmistim bunu yaomak ilk zamanlar imkansiz denecek kadar zor tekrar soyluyorum gram uyumamaniz lazim cunku bez oldugu halde kafasina kadar cikiyor ek gidaya 6.ayda gecince deseniz bunu mntikli derim ama yenidogan bebek surekli cis yapiyor,gece kakasini yapiyor civik ayyy o tasaacak falan oyle belli ediyor diye bisey yok gozu kapalida ysoiyor civik su gibi akitiyor valla cocuk hasta olur ay islak islak beklediginde,neysr bisey demiyirum bi dene ne zaman pes ettigini yaz buraya😂