Elifkskl Kızlar ankara şehir hastanesinde sezeryan doğum yapanlar süreç nasıl ilerliyor özellikle kan sulandırıcı iğne kullanan arkadaşlar kaçıncı haftada bıraktırdılar size iğneyi deneyimlerinizi paylaşırmısın rica etsem 😊
Emilah Elifkskl sezeryan bilmiyorum cnm ama geçen sene orda normal.dogum yaptım kan sulandırıcı hap kullanıyordum normalde 32. Haftada kesmem lazımdı ama doktor kullanmaya devam edebilirsin demişti. 36.Haftada falan bıraktım diye hatırlıyorum 38de de doğum yaptım.
Zehra9616 Elifkskl oraya gitmeyi dusunuyordum taki zubeyde hanimdaki doktorum 2 hamilelikte evine yakin hastahane tercih et diyene kadar hayallerim yikildi🙁
Emilah Elifkskl canım arkadaşım.da iğne kullanıyor 32.Haftada bırakmıştı o. Doktorun söyleyecektir zaten sana
Emilah Elifkskl o zaman bence kendin sor doktora çünkü haftasi gelmiş bırakmanın. Vücut anca kanı.pihtilastiriyor bide sizinki sezeryan allah korusun riskli bir durum kan pihtilasmamasi
Gktrkzbn2020 Zehra9616 geçen sene doğum yaptım orada ama zor bi doğumdu şuanda perinatoloji kontrolundeyim tansiyon yüzünden. Dosyama bakip sezeryan yapsalar keşke çok korkuyorum normalden😥
Zehra9616 Elifkskl bende anlamadim ama gataya gidicem artik 40 km var aramda maalesef oyuzden vazgectim
Elifkskl Zehra9616 oraya randevu bulma sıkıntısı çok çektim ve üstelik randevu olmadan almıyorlar bende şehir hastanesine gittim ve iyiki gitmişim çok memnun kaldım tansiyonum dan dolayı gecen hafta 2 gün yatmak zorunda kaldım hastanede ve çok ilgililerdi
Zehra9616 Gktrkzbn2020 normal doguma girersiniz bebeginiz ters gelmedigi surece devam eder dogum egerki bi terslik olursa acil sezaryen der alirlar onun disinda yapmazlar