greybrde ne güzel maşallah uyutmuyor demişsiniz kimisi görüyorum burada şikayet ede ede yazıyor yok çok tekmeliyor yok şöyle yok böyle yani ben bazı hamile sayfalarının postlarının yorumların altında görüyorum çocuğu olamayan anneler hep yalvarıyor ne olursunuz hamile anneler hamilelerin duası kabul olur dua edin diye burdada şikayetleniyorlar evet can acıtıyor tekmeleri ama Allah’a binlerce kez şükürler olsun maşallah Öldürecek değil ya tekmesiyle varsın atsın 🥰