deletedmom2014 Kızlar bebeğimin ilk hareketini 15. haftada pıt pıt şeklinde hissettim. Şuan 20+3 olduk bir dakika durmuyor öyle sert sert tekmeler atıyor ki korkuyorum 😂 Gün içinde sürekli tekme artıyor. Daha bu duruma alışamadım. 🙈 Sizin bebişlerin bu haftalarda hareketleri nasıl ? 💐
Caglaluna deletedmom2014 15. Haftada hissettim ben de ilk kez dediğiniz gibi 🥰 ama her zaman olmuyor değil mi düzenli olarak ? Mesela 1 gün oluyor 3 gün olmuyor gibi.. kendimi dinliyorum devamlı hareket hissetmeyince korkuyorum 😩 şimdi 16. Haftadayım
greybrde deletedmom2014 18. Haftamda inceden hissettim 20 de biraz daha güçlendi 28. Haftam çok şükür gece uyutmuyor bir oraya bir oraya maşallah annesinin bitanesi😍💙
2melekannesi_ deletedmom2014 biz de öyleyiz özellikle geceleri çok hareketli ama benim çok hoşuma gidiyor o vurdukça böyle sanki benimle konuşuyor gibi hissediyorum 🌸🥰
2-prensesannesiii deletedmom2014 Ya benimde öyle 17. Haftada falan hiseetim şuan 19 haftaligim masaallah hiç durmuyor sabah onun hareketleriyle.uyaniyorum 3. Gebelik ama çok güzel duygu çok heycanli 😍😍
yaren-1 Aynen benimde öyle valla tekme değil uçan tekme mübarek çok sert haraketler Allah sabır versin diğer aylarda 😂
deletedmom2014 Caglaluna Benim devamlı olmuyor bazen öyle hareketli ki bademde hiç hareket olmuyor. Bu aralar fındık pek hareketlendi 🙈😂
gokcekocyigit07 30 dan sonra bu sözlerini hatırlayıp aman Allah’ım bunlar nasıl hareketler diyeceksin 🤭 Allah sağlıkla tamamına erdirsin hepimize, hele son haftalar ooow yürüyemez oluyor insan 🙈
deletedmom2014 gokcekocyigit07 Ay öyle mi oluyor benim gözüm korktu zaten öyle sert vuruyor ki eşim bile şaşkın napıyor bu böyle diyo 😂🤭 ilerisini düşünemedim şuan 😂
Esenesen02121 greybrde ne güzel maşallah uyutmuyor demişsiniz kimisi görüyorum burada şikayet ede ede yazıyor yok çok tekmeliyor yok şöyle yok böyle yani ben bazı hamile sayfalarının postlarının yorumların altında görüyorum çocuğu olamayan anneler hep yalvarıyor ne olursunuz hamile anneler hamilelerin duası kabul olur dua edin diye burdada şikayetleniyorlar evet can acıtıyor tekmeleri ama Allah’a binlerce kez şükürler olsun maşallah Öldürecek değil ya tekmesiyle varsın atsın 🥰
gokcekocyigit07 deletedmom2014 hiç korkma dünyanın en güzel hissi o güçlü hareketler 🥰 Allah acılarını göstermesin, sağ salim kavuşalım 🤲
deletedmom2014 2melekannesi_ Bende öyle hissediyorum aslında çok mutlu oluyorum ama öyle sert ki sağlı sollu vuruyor. 😂 Bide bu aralar aynı anda iki yere vurmaya başladı. Biz şok 🥰🌸
deletedmom2014 2-prensesannesiii Evet çok güzel duygular daha alışamadım şuan korkuyorum biraz ama cok mutlu oluyorum 🥲❤️
sumeyraballl deletedmom2014 çok güzel tekmeler yorulunca çok ayakta durunca haraketini hissediyormsn cnm