Tgcycl Merhaba şükür ki elinizde iki embriyonuz var ama ben kaliteli kalitesiz mevzuna katılmıyorum tecrübe ile sabit 5. Güne iki embriyom geldi orta kalite dediler Bc verdiler notunu çok şükür ki kızıma 35 haftalık hamileyim 3. Denemem de çok kaliteli 5. Gün embriyosu dediler AA imiş hatta rahme tutunmak için kuyruk bile çıkarmış ama olmadı demem o ki her şeyin saati zamanı var ve nasipten öteye geçilmiyor inşallah kucağınıza alırsııız kuzularınızı