Hiç üzülme düşün ne güzel genetik tarama yapılmış. Sonradan kaybetmektense pgtde çıkması çok daha iyi. Bana da embriyolog çok iyi kalitede gelişimi devam eden 6. Gün embriyon var dediler ama sonrasında embriyo bozuldu. Şu an çok şükür 5. Gün embriyosula 30+1 deyim. Sabırlı ol ve bol bol dua et. Doktorların hep dediği gibi bize sadece 1 tane lazım:)