Yagmur_849884 likapalar1 1 sabah 2 aksam içecekmisim. Yatiyorum. Ağrım da çok şükür yok. Bisey olmayacak insallah
likapalar1 Yagmur_849884 olmaz olmaz çoğunlukla o leke her gebede oluyo benimde ilk gebeliğim korkman cok normal ama gerçekden devamlı olmadıgı sürece korkma :)