Deletedmom9823 Cok normal, henuz doğum sancısı değil bu yaşadığınız. 37+2deyim 2.gebeligim ,aynisini özellikle geceleri yaşıyorum, şiddetli bir gaz sancisiyla karışık regl ağrısı gibi. Bir yerden sonra uyuyakaliyorum ve gecmis oluyor.
Doğum sancısı olması için, anlık çok şiddetli sancıların 60 saniye kadar vurması - bildiğiniz belden vurması - ve sonrasında hiçbir şey olmamış gibi geçmesi ve bunun da ritmik bir şekilde - 10 dakikada bir, 5 dakikada bir vs- gerçekleşmesi gerekmekte.
Ben bu sancıların kaybolmasına çok sinir oluyorum açıkçası. Bir sonuca kavusmadigi için. 🙄 Bir an önce doğurma niyetindeyim ama kendini dinledikçe sanırım psikolojik olarak etkileniyoruz. En iyisi rahat bırakmak