Milkshakee sizi rahatsız edici tarzda bir hareketlilik mi bu? bildiğim kadarı ile gündüz biz daha çok hareket ettiğimizden bebeklerin içinde bulunduğu sıvı sürekli sallandığı için onları rahatlatıp gündüz uyutuyor, geceleri de bizim hareketsizliğimizden fırsattan istifade 🤭 çok hareketli oluyorlarmış.