esmerrmm Kızceler 34 hafta olucam ama sanci falan hic bisey yok gibi sadece belim agriyo . Benden daha az haftada olaarin bile arada sancisi oluyor 🤔 sanki bu bebiş beni cok bekleticek gibi doguyor icime 😄 ve zaman hic gecmiyor yav 😫
Eda-5807 esmerrmm bende 33+3 haftalığım bugün aceyıp bır ayrım vardı yerımden kalkamadım duş aldım sureklı suan yok bır sıkıntı ama gündüz çok felAkettım korktum acaba erken mı gelecek dıye ama gectı bıraz attılar sukur 😌
Oznurunkoftesi esmerrmm ben de 36+2deyim Andak doktorlar da zaten bir aksilik olmadığı sürece 38. Haftaya kadar beklemeyi daha uygun görüyorlar. Anne karnındaki gelişim çok daha hızlı ve farklı oluyor. Ama ben de çok heyecanlıyım. Bir an önce gelsin istiyorum artık hayırlısıyla 😍😍
Eda-5807 esmerrmm merak etme 😂😂 ben hayatımda hiç yaşamadım çok merak ederdım ama bugün ilk deneyımım oldu allahım kımseye cektırmesın 🙏
3MelekAnnesi3 esmerrmm daha 34 haftalıksınız ne bu acele gercekten bazen böyle postları cözemiyorum 🙄
NaimeYilmaz Egeasigi Esra1139 3MelekAnnesi3 Doğum için hevesli ve meraklı bir annemize bu şekilde kırıcı yaklaşımda bulunamazsınız. Hesaplarınız bir süre askıya alındı.
glesra esmerrmm ah tatlım 37+5im ve tık yok 😅 nst de bile çok çok az sancı çıktı 🤦🏻♀️ bugün çok hafiften vajina bölgesinde baskı hissetmeye başladım o kadar 😅 tabi bu kişiden kişiye değişiyor
esmerrmm Esra1139 gerçekten senin gibi insanlarin hesabini kapatmalilar cok fuzulisiniz nyse işine bak …
Esmakorkmaz esmerrmm ama daha erken ki 🥰 hayırlı zamanda olsun diye dua et zaten illaki gelecekler sağlıkla gelsinler ❤️❤️❤️
Kubra_baydar esmerrmm senin sancın olması için daha çok erken cnm bak ben 38 haftadayım ama hala ne sancı ne ağrı hiçbir şey yok anlamadım gitti 😂😂
Oykum_pinar38 esmerrmm kız çok şükür desene Allah korusun 37 den önce doğmasın bence hiç bir bebiş 🙏😍
Zelsonr esmerrmm Ben de gece itibariyle 34+0 oldum. Bende de ayak ağrısı bel ağrısı dışında sancı falan yok canım, tabi birde vajina ağrısı🤷 Bende çok bekler miyim bilmiyorum
Deletedmom23234 esmerrmm Yav Ahahahah sen kendin sancı çekmek istiyosun valla ben bişey demedim susjsjsjsj