MehmetArzuKaya Allah yardımcımız olsun nasılsın peki yatıyor musun sürekli
Ben tüp bebekle hamile kaldım 17ci haftamda serklaj oldum serklajdan sonra sürekli yatıyorum evin içinde dolaşıyorum öyle sadece bide hastane için evden çıkıyorum şuan 22hafta 4günlük hamileyim serklajı yapan doktor erken doğum riski var dedi ama ben doktor değiştirmek istedim başka gittiğim doktordan daha riskli olduğumu duyunca kötü oldum ikinci doktorda ciddi erken doğum riskin var dedi hatta 1buçuk ay daha lazım dedi iki hafta sonra ki kontrolde 1ay daha lazım dedi erken doğum olursa bebeğin yaşama şansı biraz daha olur dedi böyle zamanda belirtince daha bi tedirginim şimdide evde şeker ölçümü yapıyorum şeker yüklemesinde şekerim biraz yüksek dedi doktor 150 çıktı