aylakhnm1 kasım sonu aralık başı doğum. Odasını yaptırıyoruz mobilyacıda. Bu ay sonu gelmiş olur. Anne yanı yan beşiğini aldık. Kıyafet ve buna benzer diğer çoğu ihtiyacını aldık. Bebek arabasını aldık. zaten büyük kısımları hallettik. Geriye normal alışverişler kaldı onlarıda 7. Aya girdiğimizde bitirmiş olurum diye düşünüyorum. Nolur nolmaz erken doğum olur bişey olur her şey hazır dursun 😊 siz naptınız