Biz 3aydır bebek deniyoruz herhangi bir adet düzensizliğim yok.bilinen bir rahatsızlığımız yok. 21haftalık kaybım oldum. Tekrar bebek düşünüyoruz. doktora artık olsun diye gittim oda direk klomen başlayalım bakalım dedi. Bende korkuyorum acaba yumurtlalıklarımda tembellik yapar mı? Siz ne kadar denediniz de klomen kullanmaya basladınız? İlk gebeliğim kendiliğinden oldu..