o1anneadayi öyle düşünme canım bunlar herkesin başına geliyor bak bu sayfa sayesinde yanlız olmadığını görüyorsun ve çok şükür herkes sağlıkla kavuşuyor bebeğine, üzülüp takma kafaya bebeğin de üzülür birde benim tüp bebekdi canım kanamam gelince çok korktum doktoru aradım gece 2 civarıydı ister şimdi gel ister sabah dedi gelmek istiyorum için rahat etsin dedim baktı plasenta düşmüş ama korkma bir kaç gün dinlen dedi kanamam artınca 10 gün yatış verdi sonra hemen işe başladım herşeyi yaptım evimi temizledim takmadım onu çünkü bebeğim iyidi şükür doktor bebeği etkilemez korkma dedi o yüzden çokda büyütmedim, sende korkma Allahın izni ile hiç bişey olmayacak❣️