o1anneadayi Annelik en başından zor ama bir o kadar harika bişey. Ben bebeğimi doğduğunda göremedim 4 gün solunum yetmezliğinden yoğun bakımda yattı. Temasımız bile olmadı.. Belkide yaşadığım hayatımdaki en üzücü şey budur. O plesantada da çok üzülmüştüm ama geçti. Herşey sende bitiyor aslında her daim iyi düşün, moralini yüksek tut. İnan bana yavrunu kucağına aldığın zaman neler geçirmişim feda olsun iyi olsun yeter diyorsun. Dediğim gibi sen moralini yüksek tut ve duanı eksik etme ağzından inan geçecek.