Neseay Ghh eğer kendiniz ölçecekseniz parmağınızdan minik bir damla yetiyor 10 sn de ölçüyor. Aç ve tok karnına mesela tatlı bir şeyler yedikten sonra sürekli takip edip sonucu doktorunuza iletirsiniz. En azından takip etmiş olursunuz içiniz de rahat eder👍
Ilkayy MelH ben diyet yapmıyorum canım diyetisyene gitmedim. Sebze. Ağırlıklı iyorum. Yemeklerimi. Tatlıdan undan. Uzak duruyorum. Bol su içip yürüyorum. Bazen yüksek bazen normal çıkıyor yüksek çıkınca hemen yürüyüş yapıyordum düşüyor ben her akşam dondurma iyiyorum
MelH Ilkayy Bunu duyduğuma sevindim 😂 yüksek çıkmıyor ama acaba depolanıyor mu diye korktum çünkü burda bı posta görmüştüm ilerleyen haftalarda dahada duzensizlesiyor şeker fln yazmış lar
B8use Ghh ilk bebegimde yaptırmadım şeker yüklemesi ikincide de yaptırmayacagim ama doktor eğer yemekten sonra basın ağrıyorsa ve halin olmuyor ya şekerden olabilir diyormuş bu gibi bir durum varsa doktorunu dinle ona göre yaptır