Beroada progestan neden vermis, neden dogumu durdurmaya calisiyor ki… ben kullandim diger iki bebemde ama 36 yi gordukten sonra biraktirdi ikisindede biraktim 3 gun sonra dogurdum, 36+5 de kizimi 36+7 de oglumu dogurdum, 3.ye hamileyim bundan sonra zamanlarimda kullanmadim hic doktorumda durdurmayacagini soyledi suan 36+3 hi sikintim yok,