esmerrmm canım tansiyonun düşük değil gebelikte bu değerler normal, 12/8 normalde normal bir değer ama gebelikte doktorların pekte hoşuna gitmeyen bir değer çünkü her an yükselebilir gözüyle bakıyorlar yükselmesi de preeklempsiye yol açıyor yani yüksek olmasında düşük olsun önemli değil. Küsüratıyla yaz kaç çıktıya tam olarak o üstteki büyük alttaki küçük tansiyonun 97/56 diye işte kaç çıktıysa bu şekilde yazıcaksın