Bi tık düşük ama hamilelikte düşük tansiyondan değil yüksek tansiyondan korkun. ☺️ Benim doktorum her gün ölçüp yazmamı söyledi yükselirse bana bildir dedi yazarkende 9/5 diyoruz ya öyle yazma dedi. Direkt ne görüyorsan yaz dedi kalp atışınızıda not alın hamilelikte 120′ye kadar normal dedi.