Ezgi2015 bende 3 gün ara ile lekelenme oluyordu. 3-5 damla. İlkinde kanama ile başlayıp düşük olduğu için önlem olarak haftada 1 Proluton Depot yaptırıyordum lekelenme olunca günlük progestan başladım 6.hafta 10.hafta da kestim. Zaten 3 kez geldi. Ekstra serum tedavisi alıyordum düşük önleyici. Şimdi 13.haftadayiz şükür bir sorun yok fitili de bıraktık geçen hafta