MelekAlyaM Ezgi2015 12. Haftaya kadar hergün 2 doz kullanıyordum. Yan etkisi hiç olmadı bana suan 15 haftalıgın haftalık iğneye geçtim
Deletedmom_33 Ezgi2015 Yaklaşık 2 buçuk ay 100 mg olacak şekilde 2 ampül kullandım. İğneden 1 saat sonra kolonya ile ovalayın dağılsın ağrı da azalıyor. Benim de çok bir yan etkisi yoktu ağrıması dışında
busraaa95 Ezgi2015 benim de sadece carsamba günü ilk defa lekelenmem oldu bende fitilini kullanıyorum vajinadan. Doktoruna danışıp bi de o şekil dene istersen uygun görürse
busraaa95 Ezgi2015 fitil kullandığımdan beri olmadı çok şükür düşük tehlikesine karşı ilacı verdi kullandım vajinadan işte
Ezgi2015 Bende lekelenme oldu 10 gün dinlendim biraz 11 gün kanamam oldu 3 gün hastane 10 gün ewde yatis
busraaa95 Ezgi2015 vajinadan daha etkili oluyormus öyle duymuştum. Sen yine de dikkat et dinlen biraz ağır kaldırma yediğin şeylere dikkat et Allah’ın izniyle bir şey olmaz endişelenme 😊 bebek hep hissedermiş çünkü 🥰