Benim şekerimde açken 110 kahvaltı sonrası tokken 65 çıktı sağlık ocağındaki hemşire çok dikkat etmemi söyledi ama doktorum pek ilgilenmedi açıkçası açla tok farkını karıştırdı sanırım 2 aydırda hiç ölçüm yaptırmadım sizce ölçtürmeli miyim gebelik şekeri sınırı nedir?