ilknremrh Ogeday instgram kullanmıyorum canm face kullaniyosan ordan konusabiliriz face hesabim Emrah İlknur bulamazsan sen verirsin adini
ysmmnk Kbrunver 17 haftalığım bende, doktorum 3 hafta önce erkek dedi hatta pipisini bile gösterdi :) karnım da çıktı benim gören anlıyo ama kilo az aldım 2 kilo falan, 8-13 haftalar arası çok kötü geçti, şükür iyiyim şimdi :)
Esilaminel Merhabalar yeni katildim henuz 13 haftaligim gobegim bayag belli oldu 3 kg aldim... Bana cok erken geliyor bir tek benmiyim bu kadar erken gobegi cikan... Bu arada herkese saglikli hamilelik donemi diliyorum...
Asltplli Esilaminel benim de göbeğim çıktı canım hem de öyle böyle değil 😂 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Esilaminel Asltplli Amin cok tesekkür ederim... Saglikli mutlu huzurlu bir hamilelik dilerim... GHayirlisiyla kucagimiza almak nasip olsun😇⚘
Asltplli ysmmnk yaa ben hiç kilo alamadım hatta 2 kilo verdim 😬 korkuyorum ama normalmiş bulantılar azalıp iştah artınca inşallah kilo alırım
ysmmnk Asltplli evet evet kesin alırsın ben de alamıyorum diye üzülmüştüm doktorum kendisi 3 kilo alıp 3.5 kilo çocuk doğuran hastam vardı benim diye teselli etti :) sağ salim gelsin de bebişler kilosu kalsın napalım :)