Ben bayılırım avokadoluya. Özellikle tuz, karabiber, sarımsak ve limonla ezip ekmek üstü yemeyi çok severim üzerine de peynir mis gibi.
avokado ile yapılan bir sos var bir de adını unuttum. O da çok güzel oluyor.
tatlı halini hiç denemedim. Ama sarımsaklı limonlu hali çok güzel bence