Hicret_34 Adilekorkmaz bende sezersin olacam bebeğin eşiği aşağıda çünkü . Ama 39. Haftaya kadar gün veremem sana dedi . Şuan 37 haftamdayım. Siz gün aldınız mi süreç nasıl işledi acaba ?
mom5734 Minikkurt benim eltim gittiğinde hemn 2 daat icinde dogum yaptı normal dogum yaptı o yalnız işte en kötüsü eşin 10 dakka görebiliyo sadece 1 gün bile kalmadan cıktı