Dogumda doktor belli olmadığı için vazgectim ordan ama demet acar sayım a gitmişim çok çok memnun kaldım. Alime dilaydaya gittim ama asistanlar muayene etti onun dışında suratsız biri değildi ama oda kalabalıktı çok anlayamadim. Gizem berfin uluutkuya fa gittim o da bi garip kadın başkasına kızdı orda bana hastaneyi kötüledi yerinizde olsam gelmem falan dedi durdu bana patladi anlayacağın jzjdjdj