Selver90 Baharcilek canım bebek onun içinde gelişimine devam ediyor.amniyo sıvısı bir döngü halinde calisiyor bebek o suyu yutup cisle geri çıkartıyor işte bu durum olmayınca sıkıntı
Selver90 Baharcilek Benim açılma olmadı resmen hep ebe açtı acı çektim ama dayanilmayacak şekilde olanı çok kısa sürdü.seninde zamanın gelmis zaten canım dert etme hepsini basarirsin
Baharcilek Selver90 pozitif yorumunuz için çok taklit ederim insan birilerinden pozitif bişiler duymak istiyor